Vlastníte www stránky? Jedná se o osobní prezentaci Äi dokonce pÅ™ehlídku firemního portfólia? Pak je pro Vás zajisté důležité, aby VaÅ¡e stránky byly takříkajíc „vidÄ›t“. V divokých vlnách internetu plave veliké množství hladových a dychtivých žraloků, a tak musí Váš web mít ostré lokty, aby se prosadil. Kvalitní rdeklama je jedním z nástrojů, jak toho docílit. Váš web se dá zanalyzovat a na základÄ› výsledků se následnÄ› dá provést tzv. linkbuilding. Tedy tvorba zpÄ›tných odkazů, jenž povedou na Váš web. To má obvykle za následek zvýšení návÅ¡tÄ›vnosti webu, což je hlavní měřítko jeho úspěšnosti.

Analýza, aneb je důležité vÄ›dÄ›t, na Äem jsme

Analýzou se myslí zevrubná kontrola webu a vÅ¡ech jeho důležitých a relevantních Äástí. Například validita HTML kódu je důležitá. Kontroluje se také existence TITLE tagu a dalších META informací. Musí být přítomny klíÄová slova. Web by mÄ›l také disponovat urÄitým množstvím odkazů, které vedou na tentýž web. Po analýze může být navrhnuto rozšíření textů webu Äi další opravy.